اتحاد بازیکنان برای برنگشتن بازیکن یاغی
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : آرش

 

آقای پولادی...شب بخیر و خدانگهدار!

حرف های جدید مهرداد پولادی علیه بلاژویچ نشان می دهد که این بازیکن شمشیر را برای این مربی کاملا از رو بسته است. آن هم در حالی که قرار بود زمینه بازگشت پولادی به مس فراهم شود.

      

بازیکن معترض تیم مس زمانی که می بیند نه می تواند از مس جدا شود و نه می تواند خانه نشینی خود را ادامه دهد با تماسی که با مقامات باشگاه برقرار می کند از آن ها می خواهد در سفر تیم به تهران برای بازی با استقلال زمینه بازگشت او را به مس فراهم کنند. این مسئله با بلاژویچ در میان گذاشته می شود و مربی مس این مسئله را می پذیردو ظاهرا همه چیز برای برگشتن پولادی فراهم می شود. اما مشکل بزرگی تمام این زمینه ها را برهم می زند.زمانی که بازیکنان در هتل پیش از بازی با استقلال مطلع می شوند که قرار است پولادی به تیم بازگردد از طریق نماینده خود به مدیران تیم خبر می دهند که درصورت بازگشت پولادی اردوی تیم را ترک می کنند. مقامات باشگاه که در ابتدا تصور می کردند می توانند با کمی سختگیری این بازیکنان را با پولادی آشتی دهند در پاسخ می گویند که حاضرند بازیکنان تیم امید را جایگزین مخالفان این تصمیم کنند اما ناگهان متوجه می شوند ده تن از بازیکنان اصلی تیم هم در دسته این افراد قرار دارند تا کودتایی که علیه پولادی توسط سایر بازیکنان در تیم شکل گرفته بود موفق شود زمینه بازگشت این بازیکن بداخلاق را خراب کنند. در راس این معترضین فرزاد حسین خانی کاپیتان تیم حضور داشت. این بازیکن کرمانی اقدامات پولادی را توهین بزرگ به مردم استانش می دانست و بازگشت او را به تیم توهینی بزرگتر قلمداد می کند. پولادی که در مصاحبه شدید الحن خودش علیه چیرو گفته بود چیرو در جلسه ای با بازیکنان آن ها را تحریک کرد تا نگذارند او به مس برگردد اشاره به جلسه ای دارد که در ان بلاژویچ به بازیکنانش می گوید:" حالا که شما با آمدن این بازیکن مخالف هستید من هم مخالفم اما باید در زمین به مدیران ثابت کنید که تیم ما بدون این بازیکن هم هیچ کمبودی ندارد". بازیکنان مس هم با شنیدن این حرف حلقه اتحادی در همان جلسه می بندند تا به نوعی این صحنه دراماتیک روحیه بازیکنان مس را قبل از بازی با استقلال با این اتحاد دو چندان کند! جالب اینکه بعد از انتشار حرف های پولادی علیه بلاژویچ در کرمان جو منفی علیه او تشدید شده است و در حالی که مربی مس بعد از پیروزی برابر استقلال در کرمان محبوبیت دو چندانی پیدا کرده است صحبت های جدید پولادی سب شده است که عده ای از هواداران تیم برای دادن شعار علیه او در بازی با نفت آبادان مهیا شوند!مصاحبهجدید پولادی تقریبا ثابت کرد کار این بازیکن در فوتبال ایران به دلیل تفکرات غیرحرفه ای تقریبا تمام است. تقریبا همانند کاری که عزیزی بعد از مصاحبه عجیب خودش علیه بلاژویچ کرد. آن هم در حالی که پولادی خیلی کوچکتر از ان است که حتی به اسم خداداد برسد...با این حساب آقای پولادی شب بخیر و خدا نگهدار...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان